Wednesday, January 13, 2016

Треба зарадити од свога рада, робе и услуга, треба наплатити своје знање и вештине (Моје лично искуство)

Треба зарадити од свога рада, робе и услуга, 
треба наплатити своја знања и вештине
 (Моје лично искуство)


      Доказао сам да добро радим многе ствари и послове, и да добра дела правим у разним видовима уметности. Зашто сам поред свега тога и дан данас у својој 45 години сиромашан? Па нисам научио да све то што знам да радим и уновчим. Дакле, то ми је слаба тачка и коначно њу морам да развијам и да претворим у јачу страну. Ауторска права, начин продаје, трговина, маркетинг (реклама) и слично, све то требам да проучим како бих што боље пласирао своју робу тј. уметничка дела и моје услуге било које врсте.
      

     Такође, ометала ме свих ових година политичка неподобност или некоректност. Борио сам се против неправедене владајуће политике у Србији већ 25 година, жалио се на лошу ситуацију, чекао боља времена, али не дочеках и не могу више да чекам. Направићу боља времена још од данас, боља за себе, а спасавање Србије не могу више да вршим, немам више снаге ни мотивације, то сад нек раде други и млађи и они којима то више лежи. Ја сам се углавном за 25 година бавио Православљем и србским родољубљем и нисам на то зарадио ништа већ само трошио и новац и време и труд и рад, док су други лепо од тога зарађивали и све су наплаћивали. А за новац сам радио углавном најобичније физичке послове. Тако да је дошло време да и ја продам себе, односно своју робу да продајем, своја дела, своју начитаност, информисаност, мудрост, мисли, емоције (осећања), а политичка каријера ме ионако није никад озбиљно занимала, политику ћу да препустим другима, а поштоваћу их све, из ма које странке били, били на власти или у опозицији, свима свака част и поштовање, а мени дајте да зарађујем новац како бих могао да преживим и мало боље живим јер од сиромаштва се уморих.
     
    
        Овим не желим да кажем да ћу издати, напустити или се одрећи својих православних и србских родољубивих ставова, већ ћу их подићи на виши ниво, да од тога могу нешто и да зарадим и добијем мотива да се тиме и даље бавим. И да сагледам реално ситуацију и околности, јер једно су жеље нарочито оних у опозицији а сасвим друго су реалне могућности, тј. шта стварно може да се уради да се поправи свој живот, Православље, Црква, држава, народ. Одрасли људи не треба да живе у бајкама. Можемо читати и гледати бајке и филмове, није то лоше, то је уметност, али одрастао човек треба да је свестан шта је бајка а шта реални живот. Можемо читати и гледати бајке и филмове, није то лоше, то је уметност, али одрастао човек треба да је свестан шта је бајка а шта реални живот. Можеш свој живот претворити у бајку, али то се не ради претераним маштањем и бежањем од реалности и животних проблема него њиховим решавањем, корак по корак, из дана у дан.
         
       Срећно и уз Божију помоћ! Срећна вам и успешна предстојећа Нова 2016. година по старом јулијанском православном календару!
         
       У Нову годину, са новим победама !!!

      13. Јануар 2016.

Владимир Јанковић Влада
Vladimir Jankovic Vlada



Моји видео снимци:
Vlada J.
Vladimir Jankovic Serbia
Владимир Янкович

Skype: vladimir.jankovic.vlada

Профил на руској и међународној друштвеној мрежи „Вконтакте“: "Владимир Янкович" http://vk.com/vladimir.jankovic

Профил на православној руској и међународној друштвеној мрежи "Елицы": "Владимир Янкович“ https://elitsy.ru/profile/44166

Братство и сестринство
"Православна србска заједница"
Група на Фејсбуку:
Блог:

No comments:

Post a Comment