Saturday, March 7, 2015

Дај ми Боже посебну девојку (љубавно православна песма)



Време пролази на Фејсбуку...
нема ње да дође...
Неке посебне девојке, слободне,
занимљиве, веселе...

И тако тече време, буљим у екран,
читам све и свашта, а ње, неке посебне,
још увек нема.

Друштво ми прави понеки друг,
или другарица.
Данас прошетах до цркве,
јер имао сам осећај да ћу ту срести,
неку посебну.

И сретох, али не женску особу,
него старог друга и комшију,
и њега упитах где се скупљају
после литургије недељом,
јер парохијски дом је још у изградњи.

И рече ми он, да седну у оближњи кафић.
Сетих се да у сваком црквеном хору има девојака,
и упитах да ли и хористи седе са њима,
„Да, сваке недеље.“, одговори он.

Одлична прилика и место,
да сретнем неку посебну девојку.

Неколико година тражио сам девојку
преко интернета, и две фине нађох,
за све то време, али нажалост
раскидоше се те две лепе али кратке везе.
Можда је време дошло да опет,
упознам неку уживо.

Можда сутра у недељу на литургији,
па после у кафићу са њима.
А мислио сам да ујутру дуже спавам.
Лепо каже Јеванђеље:
„Царство Божије се са подвигом задобија“.
А не лењошћу и пасивношћу.

Е мој Владимире, да ниси мислио,
да се само код куће молиш Богу,
а она права да ти сама дође
и закуца на твоја врата?

Мора човек да крене према срећи.
Ако се човек моли Богу и дозива га,
добро је, и Бог крене ка нама,
али и човек треба да крене у сусрет Богу.
Као заљубљени момак и девојка
кад се угледају из далека па обоје потрче
једно другом у загрљај.
Бог ти се пружа, Бог ти даје срећу,
пружи своје руке и узми тај драги поклон.

Боже дођи, осећању љубави дођи,
фина девојко за мене, дођи!
А ево и мене, стижем! Стижем!
Журим у сусрет мојој срећи и радости
у овом и у вечном животу!
Хвала ти Господе на свему.
Амин.

Ово је слатко и умиљато ишчекивање...
Како ћу је упознати?
Преко интернета или уживо?
Свеједно је, само важно да је она посебна.
А пут до ње, Боже Ти одреди ми.
Твој пут је најбржи и најбољи.

Владимир Јанковић
7. март 2015.

Профил на Фејсбуку
„Владимир Јанковић Влада“:
Група на Фејсбуку
„Православна србска заједница“:



1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete